Στην πρωτεύουσα της Γερμανίας πρόκειται να κατασκευαστεί μια δοκιμαστική γραμμή μήκους πέντε έως επτά χιλιομέτρων, σύμφωνα με τον επικεφαλής της κοινοβουλευτικής ομάδας του CDU, Dirk Stettner, ο οποίος ηγείται της κυβέρνησης της πόλης σε συνασπισμό με το κόμμα SPD. Η νέα γραμμή στο Βερολίνο θα λειτουργεί αυτόνομα -δηλαδή δεν θα υπάρχουν οδηγοί- και θα μεταφέρει τόσο ανθρώπους όσο και αγαθά. Το έργο θα κοστίσει περίπου 80 εκατομμύρια ευρώ και θα χρηματοδοτηθεί από το ειδικό ταμείο για το κλίμα της πόλης. Τα τρένα Maglev αιωρούνται σε μια γραμμή με τη χρήση μαγνητικών δυνάμεων.