Εν μέσω καθυστερήσεων που τελειωμό δεν έχουν στα δρομολόγια, υποκατάστασης αμαξοστοιχιών από λεωφορεία και μετατροπής μεγάλου μέρους των σιδηροδρομικών δρομολογίων σε ...οδικά, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κατέθεσε την Τρίτη στη Βουλή τη 15ετή σύμβαση του Ελληνικού Δημοσίου με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train), βάσει της οποίας θα εξακολουθήσει να επιδοτείται ως «άγονο» το κερδοφόρο δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη. O συνολικός προϋπολογισμός της εν λόγω σύμβασης αγγίζει τα 750 εκατομμύρια ευρώ ή 930 εκ. εάν συνυπολογιστεί και ο ΦΠΑ. Στο ποσό αυτό θα πρέπει να προστεθούν και οι επιδοτήσεις που έχουν δοθεί έως τώρα βάσει της προηγούμενη σύμβασης, οι οποίες ανέρχονται σε 250 εκ. ευρώ.