Παραμένει μοναδική πόλη στη Θεσσαλία χωρίς δρομολόγια τρένων - Ο σταθμός λειτουργεί για να τροφοδοτεί με ντίζελ τις αμαξοστοιχίες των άλλων νομών!
Εχουν συμπληρωθεί δύο και πλέον μήνες από τις 3 Νοεμβρίου, όταν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έβαζε λουκέτο στον σιδηροδρομικό σταθμό του Βόλου, με πρόσχημα τη μειωμένη επιβατική κίνηση και τους περιορισμούς των μετακινήσεων.
Εκτοτε ο Βόλος παραμένει σιδηροδρομικά αποκλεισμένος από την υπόλοιπη χώρα, ενώ αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως είναι η μοναδική πόλη στη Θεσσαλία χωρίς δρομολόγια. Το τραγελαφικό του θέματος είναι ότι σχεδόν κάθε δεύτερη μέρα αμαξοστοιχία από τη Λάρισα έρχεται στον Βόλο για να τροφοδοτηθεί με ντίζελ… προκειμένου να εκτελεί το δρομολόγιο για Καλαμπάκα!
Ολο αυτό το διάστημα τα τρένα παραμένουν καθηλωμένα στον σταθμό και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ περί άλλων τυρβάζει. Ο Βόλος με τη μεγάλη παράδοση στον σιδηρόδρομο παραμένει σε «λουκέτο» διαρκείας. Ο σιδηροδρομικός σταθμός είναι έρημος.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ επιδοτείται για την καραντίνα, αποφάσισε να μην εκτελούνται ούτε μειωμένα τα δρομολόγια στην τοπική σιδηροδρομική γραμμή υπογράφοντας ουσιαστικά την πλήρη απαξίωση του τοπικού σταθμού, όπου στα 135 χρόνια λειτουργίας του σιδηροδρόμου, από το 1884 μέχρι σήμερα, δεν σταμάτησε ούτε λεπτό το σφύριγμα του τρένου.
Για το ζήτημα έχουν γίνει κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις από συμπολίτευση και αντιπολίτευση, ενώ επίσης επαναλειτουργία δρομολογίων ζήτησε και το ΕΚΒ. «Φωνή βοώντος εν τη ερήμω». Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έδωσε καμία απάντηση.
Δεν έχει αποδεχτεί να εξετάσει καν την εναλλακτική πρόταση, που κατέθεσαν δημοσίως συνδικαλιστικοί φορείς για τη δρομολόγηση έστω δύο αμαξοστοιχιών την ημέρα, προκειμένου να εξυπηρετούνται εργαζόμενοι που απασχολούνται στη Λάρισα ή στον Βόλο αντίστροφα και όλο αυτό το διάστημα μετακινούνται είτε με το ΚΤΕΛ, είτε με τα ιδιωτικά τους ΙΧ.
Προσωπικό σε νευρική κρίση
Το προσωπικό του σιδηροδρόμου στον Βόλο τελεί σε καθεστώς νευρικής κρίσης. Με εντολή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι επτά μηχανοδηγοί του Βόλου καθημερινά μετακινούνται από Βόλο για Λάρισα για να αναλάβουν υπηρεσία στα εκεί δρομολόγια τρένων, ενώ οι συνοδοί - ελεγκτές είναι σε άδεια. Οι τρεις σταθμάρχες και ο ένας κλειδούχος επίσης σε άδεια. Η μόνη δομή που λειτουργεί είναι το εργοστάσιο με τους 37 εργαζόμενους, όπου γίνεται η συντήρηση του τροχαίου υλικού για ολόκληρη τη Θεσσαλία.